Dah ade kuih raya

Bismillah ...

hai uolss...saya dah dapat kuih raya ..
kuih ni dapat Jumaat lepas, tapi tak sempat nak buat n3 baru...


yang ni almond slice nama nya..
ala-ala biscotti 

yang ni pulak Belinja flakes


rasa belinja flakes ni memang lain dari yang lain ....
pernah makan keropok belinja ?
rase dia kan pahit lemak camtu kan?
biskut ni pun rase lemak-lemak pahit dan manis ...
serius sedap...tapi tak tau la lain orang lain cita rasenya :)


Sekian  

5 comments:

cheqna said...

x pernah tau n x pernah cuba
bak sket =)

Fadzli Amir said...

Salam...kueh raya ni semua cik wife yg order, saya tak ambik port...biskut flakes tu nampak macam sedap...

~AmyLiana86~ said...

belinja flakes..mmg best giler mawar..sb taun lepas adik amy beli..amy makan sorg je sebalang tu.xletak pun atah meje tuk tetamu..hehe..sb sgt la best..

Kesuma Angsana said...

belinja tu x pernah dgr la pulak! slam kenal n KA dh follow u 634

Maiyah said...

salam..

x prnah rsa belinja flakes tu lg.. klau jmpa nk try nnti :)