Nasi Dagang

Bismillah...

korang suke tak makan nasi dagang ? ke ada yang tak makan?
Rugi wooo kalau tak makan Nasi Dagang ..Sedapppp...hihi

Amy, Cheqna dan Lyafarina misti makan kan ? sbb orang ganu kiterrr ..
hari tu masa buat jamuan sambut Ramadhan
kitorang beno nya request nak makan Nasi Dagang ..
tapi tak de caterer yang teror nak buat ...

caterer yang terror pulak ade event yang lebih besar ..
tu sebab tukar menu mee kari ngan lontong tu

tapi rezeki kan?? siapa tahu ..
masa ada Majlis makan tengahari bersama Datuk KSU ...
kitorang dijamu ngan Nasi Dagang ..
wahhh...terbaek lahhhh...sedap dan puas hati

yang gambar kat atas tu
lauk pauk yang tersedia untuk dimakan bersama Nasi Dagang ...
ada ayam percik, telur rebus, gulai ikan,gulai udang , sambal kelapa dan sayur
Terima kasih Datuk, nanti belanja makan lagi ye :P ...

Ni nasi saya ...

Sekian


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

9 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

Lya Colours said...

opkos la kite makan nasi dagang. orang ganu huihh !!! nanti raya balik ganu, nak makan nasi dagang + laksam + pulut panggang ikan + sotong celup tepung . warghh matiklah pagi2 ckp mkn. waaaaaaaaaaaa

cheqna said...

feveret incik asben ni..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours haah lahhh..lupe Lya orang ganu dok melaka..hihihihi :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@cheqnacheqna misti pandai wat ni ? sbb feveret incik asben kan??

Kella said...

salam singgah jalan jalan.. =)

~AmyLiana86~ said...

nasi negeri amy tu..rindu kat nasi dagang..huhu

Nafisya Ismail said...

MMGLAAAA SEDAP WEH... HAHAHA..

WEIII CANTIK HEADER, TLG BUATKAN UTK AKU.. HEHE

LYAfrina said...

hehe..mmg febret ni..sgt2 terknal kat ganu ni.. lg2 kalo kuah ikan aye & ada lada jarum byk.. sedapnyer... tba2 teringin nk mkn nasi dagang gak

ArELeEz said...

suka jugak! 1st time mkn mase study kat arau. ade makcik dtg jual ketuk pintu bilik. lauk gulai ikan kayu. sodap!