Juadah berbuka puasa 4 Ramadhan

Bismillah ....

sekarang ni kalau bukak je blog kawan-kawan semua update tentang Juadah berbuka kan ?
kalau tak update Juadah berbuka pun....akan update resepi ..hihi

tapi saya belum update lagi Juadah berbuka ...
hari ni dah puasa yang ke -5...
bukan tak nak update .. tapi sedih nak cerita ..hahaha

kitorang bukak puasa ala kadar je ..
tak de kuih muih bagai ... :'(
ade nasi je ..tiap hari selama 5 hari berbuka ngan nasi biasa-biasa je ...

semalam berbuka ngan nasi lagi ..
tapi nasi Bukhara Ayam .. beli dekat Syed Bistro ..

hoih..tak de kuih-muih pun ... tapi kenyangnye..mak aihhh..
serius kenyang ...lepas makan kena rileks dulu ..
pastu baru boleh solat kalau tak mau ruku' je rase nak keluar balik sume..

hari ni berazam nak beli tepung pelita ...
dapnya...dapnyaaa... lembut kat luar pastu ade sengkuang kat dalam ..
Yummy2...

tetiba terdengar suara hati
"Oit mek jahhhh...lambat lagi nak berbuka...tok sah nak yummy2 sgt laaa....hahahhaha"

Sekian

5 comments:

Lya Colours said...

saya suka kalau kuih tepung pelita tu isi jagung. nyam !!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours ade yek? eh ..ssedaappnyaaaaaaaa

~AmyLiana86~ said...

sedapnya... tepung pelita pun amy suka..hehe... mawar ajarkan amy cmne nk wat shout box tu..heeheh

IDAZS said...

nasi bukhara dekat restoren syed ni mmg sedap. saya pun suka :)

IDAZS said...

nasi bukhara dekat restoren syed ni mmg sedap. saya pun suka :)