Chat box baru dan smile

Bismillah....

yeay..saya dah ade chatbox baru ...hihi
padahal blog orang lain dah lama ada.. :P
actually dulu kan memang saya ada chat box...
tapi masa tu pakai Shoutmix....
bila shoutmix dah tak free ....terus cam malas nak letak chat box
biasalah kalau boleh kita memang suka yang free kan? hihihi #dasar kan?
tapi kebiasaannya ..satu je yang free tapi orang buat tak pandang je ..
buat tak tau dan tak nampak je ...
apedia ?

PAHALA FREE

bulan ramadhan ni banyak pahala free yang kita boleh dapat kan?
jadi...jom sama-sama kita rebut dapatkan yang free tu ...
bukan rugi apa-apa

sekarang saya pakai Cbox
O.k..saje nak bagitau ...
dannn...ni lah smile yang saya letak kat chat box saya ...
hihihi...saje nak bagi meriah ...
jadi jgn malu-malu dan segan ..jemput singgah kat chat box saya :)

sekian .

8 comments:

Anonymous said... Reply Comment

wah bestnyer..amy pun nk letak gak..huhu..yg tu dh xberfungsi tp xtau nk buang cmne..huhu

LYAfrina said... Reply Comment

huhu..lya mmg dh xnak ltk..byk sgt msuk link2 mgarut

cheqna said... Reply Comment

amboi..sukanya dia..
dik...nuffnang cheqna x leh nak cash out sebab nama tak lengkap..x de binti

NaNa said... Reply Comment

hahaha bgs rose ko update blog..aku datang malas lak seminggu 2 ni..aku pun x de chat box tau tgk ko punyer je lah hehehehe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

@~AmyLiana86~ amy buang la kat design blog tu ... yang kat sebelah tepi ...tapi tak tau la Amy punya template camno

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

@LYAfrinahaah...mmg ade jugak dulu..tapi sbb boley letak ikon cute ..tu yang nak masukkan jugak ..:P hihihi

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

@cheqna laaa...yeke? cheqna update la maklumat tu ...boleh la cash out :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said... Reply Comment

@NaNa kalo ko nak wat aku boleh tunjukkan :)