Salam Ramadhan 3 Ramadhan


Bismillah...

kepada semua saya nak ucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan yang Mulia ..
Selamat menjalani ibadat puasa dan selamat menambah paha

la di bulan yang penuh dengan keberkatan ini ...

Dikesempatan ini juga ...
saya menyusun sepuluh jari memohon kemaafan sekiranya ada salah dan silap
sepanjang saya menulis di dalam blog ni ...

o.k..tak pe kan walaupun hari ni dah hari ketiga...
saje nak remind niat berpuasa...
kalau nak niat tiap-tiap hari ... boleh baca niat ni ..

yang ni pulak kalau nak niat sekali je dalam bulan ramadhan ni
boleh baca Niat yang ni .....

yang ni ramai yang ingat kot?...hihihi...
....haipp...jgn laju je makan sampai lupa nak baca Doa Berbuka Puasa



nanti waktu berbuka ...ingat yaa...
jgn membazir dan berlebih-lebih ...
Kurang pahalaaaa puasa kitaa...



Sekian




3 comments:

Lya Colours said...

haha aku tengok gambar last tu memang lawak. biasanya kejadian lambakan lauk ni berlaku di akhir2 ramadhan, bila sedara mara balik kg berkumpul nak sambut raya. memang macam2 belinya.

selamat berpuasa =)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Coloursmemang btol pun..hihi...biasa la bila dah ramai-ramai kan..rase macam tak cukup..rupanya terlebih2...:)

Nur-nba said...

Suka tengok gambar kartun tu.. :)