Floria, Putrajaya I

Bismillah ...

Semalam hari ahad kan ? ha...semalam la kitorang pegi jenjalan kat Floria, Putrajaya
ramainye lah ummat manusia kat situ ...dah la cuaca panasssss
nak snap gambar pun susah ..karang ade je tangan orang la, kaki la...budakla..
kepala orang la masuk skali dalam gambar ..haishhh
tapi nak buat camno kan....bukan awok sorang je yang nak tengok....
orang lain pun nak pegi tengok jugak ...huhu
jadi snap yang mana boleh sudahhhh......

tapi pesanan pada yang bawak payung ...
silalah pasti kan payug anda tak kena kepala orang lain
payung kepala sendiri sudahhhh...
dan bawak payung tu jangan dalam keadaan membahayakan orang lain o.k ...
muncung atas payung yang tajam tu tok sah nak jalan hala kedepan mcm pedang gitu ..
seb baik tak terkena saya semalam...tanjat gegirl tau
tetiba cam menghunus payung tu hala kat perut ...
sepantas kilat terus mengelakkkk ...kalau tak ...
tak berupdate la belog hari ni ...huhuhuhu

o.k tu je pesanan ringkas :P
meh layan gambar yang tak seberapa ini

Ni kat depan sekali ... lepas pintu masuk da boleh nampak kolam kecik ni

yang ni cantekkkk....kreatif sgttt....
teringin nak ambik gambar kat sini ...
tapi ramai la ummat ...lepas sorang...sorang yang snap gambar kat sini ....

yang ni pun saya suke ...
sosane kampung gitu ... :) ..
yang ni hiasan taman yang namapk moden ..
boleh main tut cak gitu kat gerbang bulat tu :PPP ..



Kreatifnya.....kat kampung banyak buah kelapa nih...
biar reput camtu je ..kalau buat mcm ni kan cantik gitu ;)

Sekian, Wassalam

3 comments:

eMMe said...

wow~ cantiknye landskap bunga depa buat ni... rugi ar tak gi..huhuhu..
tau..mesti panas kan... n ramai org kan.. kan...

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

cantik kan.. tapi malas nak pergi berpanas beramai ramai macma tu..

Lya Colours said...

manyak mungeeeee