Farewell

Bismillah....

Hari tu ade bagitau kat blog jugakkan pasal farewell ni ...
gambar snap sikit-sikit je...
Mak Yam nak bersara dah ....
hari Isnin minggu depan last la dia...
lepas ni dah tak de la orang yang nak kemas-kemas..nak bebel-bebel ...
bukan apa ..sebab dia sangat rajinnnnn dan sgt kemas orangnya .....
huhu T_____T 

nanti kalau ade audit 5S .....
kenalah kami ni bergigih rajin sikit kemas-kemas sebab selalunya 
Mak Yam yang akan kemaskan semua barang :) 
huhuhu T_____T 

ni buat makan-makan kecil-kecilan je...
buat port luck :) 

Dominos Pizza..... Bos belanja 
sekelip mata lesappp..huhuhu ...

ni daging masak stew Cik Emmylia ngan sambal sotong kick xtra hot kak Ani 

saya? saya kan Femalas...jadi bawak sayur je la..hihi
telur masin tu Fadilah yang bawak ... penambah perasa tu ...
ayam goreg Kak Pah ...
ni kami dah bincang siap-siap sape nak bawak ape....
Linda bawak buah-buahan :) 


menu utama....Laksa Johor ....
yang tu pun Bos belanja ....
Tiramisu ni orang bujang yang buat tau..huhu 
Hebak-hebak....malu arrr gini ...ekekekkeke....
awok tau makan je ...buat tak reti :P 


Sekian .. 

6 comments:

~AmyLiana86~ said...

tengok mawar post..telur masin pun nampak sedap..hehe

Fazleyatul Aini said...

mana gambo laksa johor wuwuwuw

prience heart said...

Sapew yang fareweliny?? adehhh gmbr mkanan jew? ekekekekek...

Nafira usof said...

meriahnye juadah majlis.
semua sedap2~

- G C - said...

sedapnya tengok semua lauk.. paling tak tahan sambal sotong kick!!!!!

ArELeEz said...

klu la gambar2 ni buleh dimkn.. tsk3..