Pertandingan Kolam Deepavali 2013

Bismillah....

Seperti yang dijanjikan .....
saya sertakan gambar pemenang tempat pertama sampai la yang saguhati ..
gambar saya attach kan ni ikut turutan ye ....

antara kriteria pemenang yang dipilih berdasarkan :

pemilihan warna yang kontra dan menyerlah 
semperna Deepavali "festival of colour " 
misti penuh dan setiap beras tu bersambung katanya
misti bentuk yang tidak "geometri" 

tu jela yang saya tau....dan sebelum pertandingan 
kami tak tau pun 'kriteria -kriteria ni' -____-"
bila dah habis..................borak ngan judges baru tau ? 
alahai..kenapa tak cakap awal-awal ...hurrrmmmmmm
kalau ade tenaga....ade daya....ada umur yang panjang 
Insha Allah tahun depan kami join lagi la.. 
dan akan cuba penuhi kriteria :P ..Ganbatte Kudasai ......
pppfffffftttttt -____-" 







o.k Sekian.. 

4 comments:

Fazleyatul Aini said...

no 5 cantik !

Nafira usof said...

yang no1 tuh cantek n kemas~

LYAfrina said...

kalo lya..semuanya cantik..

ArELeEz said...

which 1 is yours?

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...