Kereta Antik

Bismillah....

Eh...sorry tau ......sorry sgt sebab MALAS
nilah penangan bila cuti lama-lama ...minggu lepas cuti dari Sabtu sampai hari rabu ...
tak de kemana pun....duduk rumah kmas rumah ..
basuh kain...mop lantai ..kemas dapur .... cuci kipas...
 end of the day PENAT ! hahahha Yapedddaaa...

 T_____T 
dah cuba untuk rajin .....
tapi ni je yang mampu dibuat bahan tatapan 
ade ke yang nak tatap? hahahahhaha...xpelah ....
kepada yang sudi singgah tu thanks ...thanks a lot ! 



gambar ni dah lamaaaaaaaaa sgt sebenarnya ....
bila clear kan memory card Camera terjumpa ni :) 
kereta antik ni membuatkan saya teringat cerita P.Ramlee....
rasenya cerita Madu tiga  la yang paling sinonim kan ? 
sebab dalam cerita tu P.Ramlee kaya raya  ....tukar-tukar kereta gitu 
Cerita lain naik basikal atau jalan kaki je... huhuhu 



Sekian.

Selamat Berhujung minggu 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

5 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

:: Mrs.Eady :: said...

awesome!

adrianna syaz said...

Lawa keta.oldies je..dlu org kaya ngt je mmpu pkai keta kn..naik basikal pin zmn tu dah kira ok dah tu.hehe

Fazleyatul Aini said...

kalau saya yang duduk dalam kete putih tu, mesti orang lain tak boleh masuk dah. saya sorang je dah penuh hahaha

Kesuma Angsana said...

suka2 tq share sama yer !

ArELeEz said...

teringin nak ade sejibik. tp, poket nipis. uhuks3..