Karnival Astro Planet Gempak I

Bismillah

Ni aktiviti hari Ahad .....
bosan melepak kat rumah....asyik tengok TV pun boleh muak jugak kan ...
jadi kami berjalan-jalan kat Karnival Astro Gempak , Bukit Jalil....
O.k lah ...ramai jugak orang tapi tak la seramai Jom Heboh ...
masa kami pergi tu pagi....
jadi tak lah ramai artis sgt .....antara yang saya sempat snap pic



peserta Kilauan Emas 3....


adik comel ni ngah test bakat terpendam..hihihi
tahun depan ley la masuk AF :P 

last sekali Kumpulan Saywho 

saya suke gak lawak diorang ni ....
sebab lawak diorang ni lawak bijak ...nampak yang diorang study dulu sblom buat lawak 
sebab tu diorang ni boleh masuk ngan genre lawak malaysia....
yang perempuan tu nama dia Vicha...yang kecik comel tu Boncil ...
tapi yang lelaki sorang tu bukan Eko rasenya ...

o.k nanti sambung ...ade satu part lagi..hiihihi

sekian 



Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

4 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

cheqna said...

saywho memang best
x sabar nak tgk MLM 2013

Nafira usof said...

Suka jugak dengan kumpulan lawak indonesia tuh. tapi rumah zura x de astro. so x de lah ikut sgt perkembangan dorang dlm raja lawak tuh..:)

chenta nana said...

suka jugak saywho ni... comel je yang kecik tu kan.. hahaha...

ArELeEz said...

mior rock brader, bebeh! he3..