isnin


Bismillah ...

tengok tajuk pun dah boleh agak kan ?
hahhaha...
malas nak fikir ..jadi letak je tajuk apa yang terlintas kat kepala..
bukan senang nak ambik mood berblogging balik selepas beberapa hari bercuti ...
fuhhhh..fuhhh..wahai mood ...datanglah kepada ku :P 
ni gambar semalam...
masa dalam bas ....ye ..saya balik kampung naik bas ..
tu pun setelah setahun lebih tak naik bas ..huhuhu
Tn.John tak dapat balik kampung bersama saya ..sbb kena kerja...
lalalalalala..hari-hari kerja...haishhh..bila nak kaya pun tak tau lah ..huhuhu...

tapi tak pe ..saya o.k je balik naik bas pun ...
janji dapat balik kampung ...huhu..
walaupun sedih tak dapat nak jumpa arwah mak teh ...tapi alhamdulillah semuanya dah selesai ...
semoga Mak Teh tenang kat sana...angah doakan yang baik-baik untuk Mak teh ..
tetiba teringat masa kecik-kecik selalu main kat rumah Mak Teh ...
pastu bila tingkatan 1 masuk asrama..setiap hari Ahad nak balik Asrama Mak Teh selalu datang kat rumah ..
kalau pergi rumah Mak Teh dia memang rajin borak-borak..sembang-sembang ..
masa saya bertunang dan kawen Mak Teh la antara orang akhir yang balik 
selepas selesai Majlis...kami cuci pinggan mangkuk kat luar sama-sama...
:'( 

Semua tu akan saya ingat sampai bila-bila...
Insyallah kalau mood dah mariiiiii nanti saya update lagi ..

sekian ..

1 comment:

Anonymous said... Reply Comment

semoga arwah tenang di sana..

wah naik bas..

amy pun plan nak naik bas balik raya cina nati sb hubby xleh balik..tp takut jgk termuntah dlm bas..huhu..