Maxi is seksi??

Bismillah...

sekarang ni trend jugak kan pakai maxi? 
cantik lah..saya suke dan teringin nak pakai ...
semalam jalan-jalan kat IKEA ...ramai la yang lalu lalang pakai maxi...
pastu...saje lah borak ngan Tn.John ...

"bie, cantik la pakai Maxi...kalau nak pakai aci tak?"
bajet macam la ko pakai jadi cantik gitu?? hahahah
sekali tau tak ape jawapan dia?

"tak payah! pakai baju macam tu macam berbogel je ...
terus macam kena panah petir..diikuti kilat sabung menyabung ..ahhaha
"cuba kamu bandingkan perempuan yang pakai Jeans tu ngan yang pakai Maxi tu ...
mana nampak seksi? "

"alamak...haah la...mmg seksi ...walaupun nampak macam ayu dan sopan gitu ..
tapi hakikatnya...betul jugak cakap suami ku itu "
maxi ni ikut susuk tubuh badan ...Jubah lain ya...
Jubah tak ikut body...

tapi kalau teringin jugak nak pakai ...


Sekian ...
terus simpan jelah hasrat nak pakai maxi ..hahahha





9 comments:

mama leen said...

ikut kain jugak.. kain jenis ni memang melekap badan.. :)

Sara Lynn said...

yup sexy la bg yg body2 mcm kita ni =D

~AmyLiana86~ said...

amy ada 2 maxi..beli online la konon..hehe..fahmi pun xsuka..dia kate kalau pakai maxi nati dia jalan jauh2..aritu siap dia suruh g tukar baju kurung lg..hehe

wahida said...

ikut material kain...kalau kain mcm ni mmg melekap kat badan...aku nak pakai pun segan...huhu...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@mama leentula..payah jugak nak cari meterial kain yang tak melekat ni kan...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Sara Lynnowh..haruslah...kita kan lambang kecantikan wanita agam gitu ..hahahhahah..(statement Jumi..matiklah tetiba nak pinjam satttt.....

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@~AmyLiana86~hahah..aduyai..same la nasib kita amy ...:P

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@wahidamaterial yang macammane yang tak melekat ek? ade ye? nanti nak try survey la...

November Lily said...

betul2..mmg seksi..salam perkenalan dari saya..