Mamee Chef - Standard baru megi

Bismillah ......

Eh ..korang dah rase ke Maggi baru tu ?
ala megi Mamee Chef  yang ada Dato' Chef Ismail tu ?...
iolss dah rase tau ..hahahha #itupunnakvangga...pirraaahhh...
semalam saya tak tau nak makan apa...
terasa nak makan maggi ...

tengok dalam bekas simpanan ade maggi Mamee Chef ...
beli masa Karnival Jom Heboh haritu ...
apa lagi ..terus la masak...

 Ni bahan rencahnya ... ada pes sambal ...
pastu perencah serbuk...
dan yang lainnya ......
ada sayur-mayur dan udang-mudang (bahasa apakah? ) hahhaa
adik-adik...Sila jagan guna ayat penggandaan serentak seperti diatas ...
kalau guna jugak ...confirm ----> SALAH...

 ni Maggi yang dah siap dimasak ....
"mee maggi cepat dimasak sedap dimakan "
nampak tak sayur-mayur tu ? ade macam sayur kobis ngan sawi kot? 
udang-mudang pulak malas nak cedok cari .. snap gambar asal ado jo ....hahaha
lupa nak bagitau ....rase maggi ni ialah rase tomyam ...
penggemar tomyam ...boleh la rase :P 

Ni la rupa packaging Maggi Mamee Chef tu 




Sekian. 

8 comments:

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

sedap ke.. mcm nak try.. tgk gmbr atas tu mcm laksa je plak.. :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Belinda Adzmi Ibu Ilhamny sedap la jugak..rase tomyam ...nampak macam laksa sebab gambar colse up ..:P ..tapi hakikatnya mmg macam megi :P
Thanks singgah

fathiahRAIHANA said...

sedap tak sedap tak? kita masak megi pun leh belagak chef la pas ni. hehe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@fathiahRAIHANAhihihi....ape salahnya..masak megi pun boleh di avan-gad kan :P bak kata Chef Joe ..hahahha

Sara Lynn said...

mahal x megi ni? org duk tanya sedap, den tanya harga.. wakkakakkaka! =D

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Sara Lynntak tau harga berapa....sbb bli satu beg tu kan RM 10 je kat jom heboh..dalam ade isi barang lain jugak..jadi tak tau lah harga sebenarnya...

wahida said...

ish...terus teringin nak try...

Kesuma Angsana said...

sedap ler pulak tgk