Perak lagi ???

Bismillah...

N3 Perak lagi?
 sorry ..gambar masih ada.. jadi buat jugak la lagi satu N3 :P 
kali ni kami tak de la pergi makan kat kedai sgt ..sbb balik kampung kan ?
jadi haruslah makan kat rumah saja ...

 Ni mak saya panggil Aiskrim palit ? hahaha 
(biasanya orang kedah yang gunakan nama ni) 
Tn.John panggil Aiskrim calung ? 
ade orang panggil aiskrim kon ?
uolsss panggil aiskrim ape pulak ? 
dah tua-tua ni pun rase teringin pulak nak makan aiskrim  ....

 memandangkan cuaca yang panassss....
tambah pulak tepi laut ...mmg terasa sgt bahang pantulan panas dari air tu ...
kami singgah 'pekena' cendol pulak ....
haishhh...lega dapat sejukkan tekak :)

hari Isnin tu kami bertolak seawal pagi dari kampung..
tak berani nak balik lambat ...
sebab tak daya rasenya nak harung jemm...
tu pun ade jugak jem sikit lepas tol gopeng tu ...ade lori eksiden..
tapi nasib baik jem sikit je..
pastu jalan clear sampai la ke KL ....
pukul 1.14 p.m kami dah sampai kat Tol Jalan Duta :) 


sekian saja cerita jalan-jalan saya sempena cuti 5 hari ni :)
lepas ni dah ta de dah n3 jalan-jalan o.k :P 

6 comments:

Lynnda said...

klu sy panggil ais krim kon.. Bukan kon polis tu ye. Hehe..

nabByla said...

cam lucu jew... bella org perak pun tatw pasal nma2 ais krim nie. huuu...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lynndahihi..biasanya mmg org panggil aiskrim kon kan?

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@nabBylahihi..tula..lain tempat lain pulak namanya :)

ArELeEz said...

eskrem colet. he3..

Sara Lynn said...

eh tol tu mcm kenal la? mcm biasa lalu je.. kehkeh