Appalam


Bismillah ....
ni baru je selesai Majlis Khatam Quran ...
tapi sayangnya gambar di tempat kejadian nan hadooo....aduyai ..
Hp tak de bateri la pulak ..

:: yang penting halal ::


o.k..o.k...tak pe ...
back to the topic....sape tau appalam tu ape? sila angkat kaki..
Opss...jgn..jgn...kurang sopan manis o.k ..
sejak minggu lepas hidangan nasi kami tak pernah tak de appalam ni
ntah mimpi ape sejak dua tiga menjak
My Incik Hubby suka sgt makan Appalam ni ....
tiap kali makan nasi nak appalam ...
setiap kali ada appalam nak nasi ..
pendek kata dua-dua ni tak dapat dipisahkan la ..
so sekarang ni dah jadi salah satu makanan ruji ye ...hahaha...
dah macam makan kat kedai mamak la pulak .....

tapi mmg penambah selera jugak benda ni sebenarnya
bila makan krupp krappp...kruppp...krappp bunyinya :) :)

taktau lagi ape dia appalam?
Ni hah
.
.
.
.
.
.

taraaaa...

papadom la....








Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

14 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

AI said...

- ooooo kekdah nyer...appalam=papadom...

Lya Colours said...

haha ada org panggil appolom. tp sy panggil papadom je.hihi

sLpmEpLz™ said...

mcm papadom je..

mamai said...

bisa kalau encik hubby mengidam tu ada tanda la tu

cheqna said...

memang besh la mende alah ni..hehehehe
ada tanda kot...lalalala

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe kan baru tahu ni apalam vs papadom tahun ni..heheh...selama ni ingat sume adalah papadom

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@AI tula kekdahnya sis...hihi

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours appolom? macam appolo kek tu je ..hihihi

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@sLpmEpLz™ memang papadom pun yunk...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@mamai tanda apekah itu? jeng...jeng...jeng

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@cheqna mmg best pon...hihi..tapi tak de tanda pape pun..tanda perut lapar ade la ...hihihihi

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Nur Hawa Mohd Zin hihi...tambah pengetahuan am la ni kiranya ? hihi

beautiful_rose said...

sedap ni....lama tak makan.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@beautiful_rose pegi kedai mamak selalu ade kan benda ni :) :)