Kemalangan di Bangi - Tolong doakan mereka semua selamat


Bismillah...
Menaip dalam keadaan yang masih agak risau ...
alhamdulillah Syaz tak kritikal ..
Syukur kehadrat ilahi
semalam hampir jam 2 baru dapat lelapkan mata
sampai rumah dari hospital serdang jam 12.45, tapi mata masih tak boley lelap

tak tau macammana kemalangan ni boleh berlaku
tengokkan kereta memang rasa akan bercampur-baur
kereta tu totally lost

nak baca tentang kemalangan tu kat sini
salah seorang yang terlibat dalam kemalangan tu
My Dear Cousin sebelah incik hubby

dia sekarang berada dalam keadaan stabil
cedera di bahagian dagu , atas mata dan tangan (semua ni berjahit)
Semalam masa aku pegi melawat dia...
rasa sayu je hati tengok muka dia yang bengkak dan terbaring ...masa tu dia dah tertido ..
mungkin penat dan sakit ...

pagi ni jam 9.00 pagi tadi dia masih kat hospital untuk cek mata
Kak Ross doakan Syaz cepat-cepat sembuh

Gambar yang diambil masa Majlis perkahwinanku

kawan-kawan,

tolong doakan kawan2 syaz yang lain pun cepat sembuh seperti sediakala
laporan utusan cakap :

"pemandu dan penumpang hadapan kereta itu tersepit ekoran kemalangan tersebut.Dua lagi penumpang belakang tidak mengalami kecederaan. Kedua-dua pelajar yang mengalami cedera ringan dibawa ke Hospital Serdang untuk rawatan lanjut"

salah tu ... "empat2 cedera"
semalam
salah seorang kawannya
tu agak kritikal dikejarkan ke HKL
kerana mengalami kecederaan kat kepala
tolong doakan supaya dia cepat sembuh....dan semuanya o.k .. :'(

dan lagi dua orang kawan beliau tu cedera kat bahagian kaki...
tapi yang sorang tu dah balik rumah malam tadi tak kena tahan kat wad
yang sorang lagi masih kat wad.







Sekian

10 comments:

~AmyLiana86~ said...

insya Allah semuanyer selmat..sama2 kia berdoa..hehehhe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@~AmyLiana86~ mudah-mudahan ...amin

cheqna said...

insyaallah...moga semuanya akan selamat
ngeri tgk kereta tu....

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@cheqnaCheqna, Drive carefully ....insyaallah ....amin

AI said...

- kesian dia...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@AIdoakan mereka cepat sembuh ...

Lya Colours said...

dugaan bulan ramadhan ni. harapnya sembuh la seperti sedia kala. insyaAllah

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours terima kasih atas doa kamO Lya...aminnn

Fadzli Amir said...

Salam...semoga cepat sembuh, simpati ngan mangsa, dah nak raya pulak...ada hikmah disebalik segalanya...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Fadzli Amir wa'salam, tula...insyaallah setiap yang berlaku tu misti ade hikmahnya kan ....