Salam Perantauan


Bismillah...
hari ni hari ke sebelas puasa
lagu raya bukan main rancak lagi berkumandang ....
pastu siap dah ade pulak yang dedicate ucapan untuk orang tersayang
aduyai ...
baju raya tak beli lagi nih ..camno?

Ni bukan salam perantauan ..
ni salam percintaan ..hahahhaa


nak tengok orang yang dedicate ucapan tu ?
nihah --------->

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



daripada :Rostam Hassanollah, Bakhtiari Khawb, Hasbollah Maideeen, Mohameeed Jazakallah Merican, Mahathir Amzaaal dan Ahmad Khaireee Mohyedeeen

Kepada : Kerajaan Bangladesh, sanak saudara dan rakan taulan di Dhaka, tidak lupa adik manis di Malaysia.

Ucapan : Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin , maaf kepada bonda dan ayahanda di kampung, anakanda tahun ini tidak jadi balik sebab tauke bayar triple. Assalamualaikum.

***********************************************************************************







adik manis-adik manis sekalian ..
terimalah ucapan dari abang masam ini ... Ngeeeee :P

gambar dah macam nak hantar kat majalah mangga la pulak :P

14 comments:

adna^madhiha^ said...

adik manis malaysia xboleh tahan..hehehhehe selamat berpuasa

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@adna^madhiha^ hihihi....selamat berpuasa juga :) :)

miZz_nizZ said...

xpe..rmai xbli lg..bli last2 lelong sket..haha.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@miZz_nizZ nak tunggu yang lelong l ani ...hihihi :P

Cahaya_Kebahag!aan said...

salam ramadan dr adik manis untuk abg2 masam sekalian.. waaaa!!! LARIK~~~

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Cahaya_Kebahag!aan hahaha...jgn larikk..nanti abg masam kejar ...hihihi

Fadzli Amir said...

Hehehehe....sekali bangla....siap berpegang tangan tu gay sikit...hehehe

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Fadzli Amir yang pegang tangan tu nebes ...nak hantar kat paper la katakan ...hihihihi :)

Lya Colours said...

aduh pengsan jap. hahaha

~AmyLiana86~ said...

geli mat..hehehe...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@Lya Colours jgn pengsan lelama...batal pose ...hahahaha

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

@~AmyLiana86~ bukan geli mat geli mak tau :P :P

[s.u.r.i.a] said...

euwwwww.

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah....lawak betul :)