Menu Day 2 - Loss Weight Challenge

  Bismillah ....

O.k ni menu saya seharian semalam ....

B'fast sandwich 


tengahari makan tomyam ayam ..

Kudapan petang .....


Ni menu makan malam semalam ...
Sesame Chicken bites 6 ketul share dua orang ...
fries bekas kecik tu ...kecik betul fries dia...
kalau Mcd punya set medium tu tak de la kecik sgt bekas fries nya  photo pic007demoji_14947040decoojp.gif....

pastu balik rumah ..lapar ...hahahha
malam 10.30 wat shakes ...

pagi ni lapar gila tahap nak amkan orang ...grrrr....grrrrr 
 ....jadi makan nasi goreng lauk ayam! 
lepas makan #sandarsambilusapperut ! hahahahhaha
habislahhh.....bertabah je nak berdiet nih ! photo pic012demoji_16143558decoojp.gif 

Sekian.

5 comments:

Kesuma Angsana said...

singgah baca & ucap terima kasih mendoakan Adik yer

Lieya Von Jay said...

semoga berjaya diet.. ^_^ sandwich tu nampak sedap ^_^

ArELeEz said...

b'tabahlah. he3..

Doy said...

haha..aku pagi2 dah cari nasik..haha..xde diet2 dah..

Fazleyatul Aini said...

ada kawan saya, dia makan oat sahaja ! pagi petang siang malam oat only. tapi memang cepat dia turun. dulu badan dia macam saya, skrg kurus ok. sadis ai tengok. mampukah ai jadi begitu? memang tak la. nampak mekdi je dah gigil2 lutut hahaha

Kuala Gandah Elephant Sanctuary

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم Hai Korang ...gigih mokcik curi masa nak hapdet cerita kali ni #suscuba hihihi  takut terlepas d...