Menu Day 3 - Loss Weight Challenge

 Bismillah....

kan sebelum ni saya bgtau saya makan nasi goreng pagi Jumaat tu 
 sebab malam lapar makan naget je....huhuhuhu....
ni lah rupe nasi goreng tu ... rase bersalah je sebab ngan slumber kodok je
makan b'fast macam ni punya meriah ...... haishhhhh
yapeda ...memang susah sebenarnya saya ni nak kawal nafsu makan .....



jadi dek kerana rasa bersalah yang menebal dan bersarang kat hati ....

saya makan ni tengahari ...masa beli tu berkobar-kobar je ...
Fokus...fokus nak diet ni ...:P 

Sekali nampak ni ....
Napsuuu  dalam badan berbisik-bisik ..
"ala.....beli la ...singgit je..dah lama tak makan sukun goreng" 
Demm !.... akhirnya mengalah ..
makan ni untuk minum petang ....
hahahahhaahahaha...gelakkan diri sendiri! 
tahniah lah ...sebab kalah ngan godaan nafsu makan sendiri ! 
#tahniahsambillapairmata 


malam pulak Tn.John pegi tapau ni ....
T_____T 
lagi lah tahniahhhhhhhhhhhh sgt ! 
memang kurus la ko tak lama lagi! #sambilkuis-kuiskaki
warghhhhhhhhhhhhhhhhh .....why always fail!
laju-laju bukak blog Cik Epal...
eh..dia ade bagi tips kurus laaaaaa......



sekian 


Jangan malu-malu singgah lagi ye, Terima kasih.

2 ♡ kas|h beRpanJangan ♡:

:: Mrs.Eady :: said...

aaaaa...sedap nyer!

Fazleyatul Aini said...

why not buat zumba. adik saya yang no 2 kerah saya buat zumba ok. berjoget la 2 beradik ni. tapi buat yang for beginners punya. try la. best jugak. feeling ala2 penari latin huahuahua