Latihan Kebakaran

Bismillah....

pagi tadi ade latihan kebakaran kat ofis....
tak suspen pon..sebab kami dah tau ... siap ade yang dah turun awal...
kalau yang sakit, mak cik-mak cik atau ibu mengandung tu dimaafkan lah ...
ni orang muda kuat dan sihat tubuh badan pun ngelat ! 

hoii..menggigil kepala lutut turun dari tingkat 12 nun...hahaha 
nampak sgt stamina kurang .... :P pppffftttt 
 abam bomba tu siap turun pakai tali uolss....
ade mangsa jugak yang diturunkan pakai tali tu ... 
gambar snap..tapi jauh sgt ... tak nampak ...jadi kite cerita jelah ... 

Ni lah mangsa tu ... siap ade ambulan neno...nenoooo  dan bantuan kecemasan o.k ....
macam real abaq angggg........tapi sebenarnya lakonan semata-mata ! 

see...orang lain dok padam api bagai ..kami sempat pose lagi tau :P 
tu ngan ketua sayap.... Amirul.....
siap bukti lagi kami turun tangga berpeluh tiak dari tingkat 12 sampai bawah ...
huhu -____-" 

lastly...ni gambar sebelum kejadian... 

Sekian. 

4 comments:

Sara Lynn said...

gambar makcik sekerat je? gemuk plak tu.. damn!!~ amik la pic i ols n nina tu baru cun.. bwekkkk!~ =D good job ross rashid update belog dgn jayanyee.. kehkeh

~AmyLiana86~ said...

tahun lepas masa buat menda ni amy preggy jugak..da tau awl2..loceng xbunyi lg da trun..heheheh

Fazleyatul Aini said...

pehh kalau saya turun tangga dari tingkat 12 boleh mendatangkan marah ! hahaha

ArELeEz said...

klu yg wat lakonan semula tu abg aaron ajis, alangkah bahagianye kan? eh! ha3..