Tempahan Header Blog

Bismillah...

Hai Uolss....asyik taip padam..taip padam ...
dah lama juga terfikirkan benda ni ...
tapi cuma confident level tu tak berapa nak high..

tapi untuk sekian lamanya berblog ...
dan dah beratus kali buat header sendiri da kawan-kawan rapat ...
jadi saya nak open untuk tempahan header ....

nak letak harga ni pun satu masalah pada saya sebenarnya...
sebab bukan mudah kita nak dapat bayaran kalau hasil tak memuaskan ...
jadi bayaran hanya akan diterima kalau hasil kerja saya memuaskan hati anda ...
pasal duit ni bukan boleh main-main kan .... 


contoh header saya 

Transparent 





Biasa / tidak transparent 


untuk kedua-dua design ni harga saya RM5 untuk setiap satu header 
bayaran : bank in / taransfer  atau top up 

Jika berminat emailkan pada saya :

: Warna atau imej Background bagi yang bukan transparent 
: nak masukkan apa pada header tu ..kalau nak letak gambar,  hantarkan gambar tersebut 
: nak tulis apa / tajuk blog 

Setiap tempahan saya akan buat dua design ...dan saya akan hantar melalui email ...
Sekiranya permintaan anda tidak dapat saya penuhi saya akan memaklumkan 
kepada anda melalui email . 

sebarang pertanyaan atau tempahan boleh email pada saya 
mawar.berduri24@yahoo.com 


No comments: